miza123

Alla inlägg under februari 2014

Av Iza - 24 februari 2014 10:08

Som jag skrev så ska jag åka till London igen imorgon, ska bli kul. Så ska packa nu höres

Av Iza - 22 februari 2014 17:38

Först vakna jag åkte till sollentuna c med Angelika och köpte thailändskt godis som vi testade vfm:izza03 sen så va min lila syster och klippte sitt hår hon såg på filmen *vi är bäst * den som jag gick med saga på för 100 år sen. Men iaf då vill då hon klippa av håret (inte allt) .så min syster gjordé de idag det blev fint:). Sen så åkte jag till min kompis Tilda och va där i ngr Tim, nu ska jag snart äta pöss!

Av Iza - 15 februari 2014 18:45

Hejsan! Som jag skrev för länge sen så ska jag åka till London på sportlovet alltså om 10 dagar:) jag tänkte berätta lite och så<3 jag har ju vartit i London en gång innan i augusti förra året (2013) då var jag där med pappa det var verkligen än upplevelse, eftersom det är en sjukt häftig stad med mina favvo butiker! Så nu ska jag åka ditt om några dagar och fylla upp garderoben med lite nya kläder från primark m.m jag tänkte göra en sådan haul som jag brukar göra när jag är borta/reser på vfm: izza03 så kommer jag filma där också eftersom vi kommer nu bo på oxford den stora shopping gatan, förut Bode vi vid London eye, då var vi bara på oxford i några timmar, men nu kommer jag ha alla affärer runt om kring mej haha! Ni får jätte hjärna kommenter eran favvo butik i London:) kram

Av Iza - 11 februari 2014 19:46

Hej vill bara säga att jag har inte bloggat för har varit fjällen<3 vill bara säga så ni vet att jag lever, har bakat lite idag också gott!!

Höres

Sean banan

Av Iza - 2 februari 2014 19:09

Hejsan! Haha tänk att om 2 dagar fyller jag år ,. Taggad til 100% idag har jag varit i arninge köpt en present till min kompis som fyller år idag! Ska ge den imorgon på sången!sen så har farmor och farfar firat min födelsedag, och några till. Här kommer en bild på min tårta ps.: håll ut till del 2 av presenterna på vfm:izza03

Kram

Presentation


Hej! Mitt namn är izabelle och driver denna blogg, den här bloggen handlar om min vardag resor m.m
Kram

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hej hej jag undrar vilken /vilka är bäst? 1D eller JB?
 JB
 1D

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Iza

Insta

Haha vet inte vad jag gör😂😂

Instgram

följ mej där heter jag iza2003

         

H

Här kan du nå mig

Instagram:iza2003

Videofyme: izza03

Kik:iza2003

Sen kan du skriva en komentar  

Header gratis

Hej! Vill du ha en ny design?Då tycker jag att du ska beställa här! Helt gratis också :-)  du kan lämna en komentar så får du en snygg header...  


Ovido - Quiz & Flashcards